Κανένας άλλος καλλιτέχνης της Αναγέννησης δεν έδειξε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τον φυσικό κόσμο και το περιβάλλον. Επιδίωκε τη γνώση. Επιδίωκε την πληροφόρηση. Κατάφερε να δημιουργήσει ένα σώμα γνώσεων που είναι ισάξιο με το σύνολο της πληροφορίας που η Πλατωνική Ακαδημία, ως ομάδα ανθρώπων, μπορούσε να παράγει.

Ήταν επίσης στα βόρεια Απέννινα Όρη όπου πιστεύεται ότι ο Λεονάρντο ανακάλυψε τη σπηλιά για την οποία έγραψε στο ημερολόγιό του. Η ιστορία της σπηλιάς είναι πολύ πιθανό να έλαβε χώρα γύρω στο 1480, καθώς φαίνεται ότι αυτή είναι η χρονική στιγμή κατά την οποία καταγράφεται στον κώδικα. Το γεγονός ότι ο Λεονάρντο επιλέγει να καταγράψει αυτή τη συνάντηση με τη σπηλιά πιστεύω ότι δείχνει πως είχε σημαντικό ψυχολογικό αντίκτυπο στον καλλιτέχνη. Παρόλο που η ακριβής τοποθεσία της σπηλιάς και η ημερομηνία της ανακάλυψής της από τον Λεονάρντο παραμένουν άγνωστα, πολλοί πιστεύουν ότι μπορεί να αποτελεί το κλειδί για την κατανόηση της πηγής της απίστευτης ιδιοφυΐας του και την απάντηση στο μυστήριο του τι συνέβη κατά τη διάρκεια των δύο χαμένων του ετών. Μπαίνει μέσα στη σπηλιά και μετά εξαφανίζεται. Και αυτό μου υποδηλώνει πύλες ταξιδιού στον χρόνο. Ανοίγει πύλες ή αστρικές πύλες και μεταφέρεται είτε στο παρελθόν είτε στο μέλλον, επιστρέφοντας έπειτα στον παρόντα χρόνο.

Στην ιστορία, υπάρχουν ορισμένα άτομα, όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, των οποίων η ιδιοφυΐα είναι τόσο απίστευτη, και οι οράσεις τους… Σε πολλά σημεία είναι σαν να μπορούν να δουν το μέλλον. Και δεν επηρεάζουν μόνο τον κόσμο της εποχής τους, αλλά αυτό που κάνουν αλλάζει δραματικά τον κόσμο για πάντα. Και πρέπει να αναρωτηθούμε από πού παίρνουν αυτοί οι άνθρωποι αυτού του είδους την έμπνευση. Στην περίπτωση του Λεονάρντο, μπορούσε να δει και να επινοήσει πράγματα που δεν θα είχαμε για εκατοντάδες χρόνια. Είναι πραγματικά δυνατόν ο Λεονάρντο ντα Βίντσι να απέκτησε τη συγκλονιστική δημιουργική και επιστημονική του γνώση ως άμεσο αποτέλεσμα μιας εξωγήινης συνάντησης; Ή μήπως έπεσε μέσα σε μια πύλη χρόνου που του επέτρεψε να επισκεφθεί το μέλλον;
Σε όλη του τη ζωή, ο Λεονάρντο ντα Βίντσι ενσωμάτωνε μια τεχνική που ονομαζόταν κατοπτρική γραφή. Είναι πιθανό να χρησιμοποίησε μια παρόμοια τεχνική και στην τέχνη του… αφήνοντας κρυφά μηνύματα που μπορούν να αποκαλυφθούν μόνο με τη χρήση καθρεφτών; Η κατοπτρική γραφή είναι κάτι που τον χαρακτηρίζει. Και έτσι, η πιθανότητα ότι χρησιμοποιούσε τον καθρέφτη ως μια άγνωστη διάσταση, στην οποία χρειαζόταν τον καθρέφτη για να δει ορισμένα στοιχεία στις ζωγραφιές του, είναι κάτι που πρέπει να εξερευνήσουμε.

Στο Πανεπιστήμιο Northeastern στη Βοστώνη της Μασαχουσέτης, ο γραφίστας Terrence Masson χρησιμοποιεί την υπολογιστική τεχνολογία για να αναζητήσει κρυμμένα μηνύματα στα αριστουργήματα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Είναι γνωστό ότι ο Λεονάρντο είχε αστείρευτη περιέργεια για τις αντανακλάσεις, τις διαθλάσεις, την οπτική, την ανθρώπινη ανατομία του ματιού και τον τρόπο με τον οποίο οι κατοπτρικές αντανακλάσεις λειτουργούσαν σε κωνικούς καθρέφτες.
Είναι άραγε πιθανό ο Λεονάρντο να εφάρμοσε την τεχνική του με τους καθρέφτες για να κρύψει μυστικά μηνύματα στη Μόνα Λίζα; Και αν ναι, γιατί;
Ας δούμε την κλασική Μόνα Λίζα. Η προσωπογραφία του Λεονάρντο χαρακτηριζόταν πάντα από έντονες και δραματικές θέσεις των χεριών. Αυτή η τοποθέτηση των χεριών αποτελούσε ένδειξη για τα σημεία πρόσβασης και περιστροφής των κατοπτρικών γωνιών. Αν δοκιμάσουμε αυτήν την τεχνική, τι μπορούμε να δούμε;

Είναι αυτό το κράνος-σχήμα ον απλά το αποτέλεσμα ενός οπτικού τεχνάσματος; Αν ναι, τότε γιατί ένα παρόμοιο πλάσμα εμφανίζεται σε μια άλλη διάσημη ζωγραφική του ντα Βίντσι, την Παναγία και το Θείο Βρέφος με την Αγία Άννα;


Στον πίνακα Η Παναγία των Βράχων, παρατηρούμε πάντα τις δραματικές στάσεις των χεριών που χρησιμοποιούσε ο Λεονάρντο. Μας δίνει άραγε κάποιο στοιχείο για το πού να τοποθετήσουμε την ανακλαστική επιφάνεια;


Βρισκόμαστε σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, όπου προκύπτει κάτι που μοιάζει με τη σύγχρονη αντίληψη των εξωγήινων κεφαλών. Θα μπορούσαν άραγε να υπάρχουν κρυμμένα μηνύματα στους πίνακες του Λεονάρντο ντα Βίντσι; Μηνύματα που αποκαλύπτουν τη σύνδεση του καλλιτέχνη με εξωγήινες οντότητες;
Στο Château du Clos Lucé, o 61χρονος Λεονάρντο ντα Βίντσι αρχίζει να εργάζεται πάνω στον τελευταίο του πίνακα. Τρία χρόνια αργότερα, ολοκληρώνει το πορτρέτο μιας ανδρόγυνης φιγούρας που αναδύεται από ένα σκοτεινό φόντο: ο Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής.

Φανταστείτε αυτόν τον πίνακα σε ένα αμυδρά φωτισμένο παρεκκλήσι. Πριν ανάψετε το κερί, δεν βλέπετε τίποτα. Ανάβετε το κερί και το φως της φλόγας φωτίζει τον πίνακα, και τότε αναδύεται, ενάντια στο σκοτεινό φόντο, ο Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής. Και δείχνοντας προς τον ουρανό, λέει: «Είμαι από το φως. Μαρτυρώ το φως».
Δείχνει προς έναν άλλο κόσμο. Ο Λεονάρντο κωδικοποιούσε εξαιρετικά μυστικά στους πίνακές του. Ήθελε να εμποτίσει τα έργα του με ένα προσωπικό μήνυμα για τις μελλοντικές γενιές. Οι πίνακές του είναι σαν πύλες προς έναν άλλο κόσμο, όπου κατοικεί ο αληθινός Λεονάρντο. Αλλά το αν είμαστε αρκετά έτοιμοι να αποδεχτούμε αυτό που έχει να μας πει είναι ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα.
Πιστεύω ότι είχε πολύ λεπτά μηνύματα που ήθελε να μεταδώσει, όχι στους ανθρώπους της εποχής του, αλλά στους ανθρώπους της δικής μας εποχής. Και πρέπει να τα αναζητήσουμε. Μιλάει για εξωγήινους; Μιλάει για το μέλλον; Ερευνητές έχουν πρόσφατα ανακαλύψει κάποιες εντυπωσιακές λεπτομέρειες σχετικά με τον πίνακα «Ιωάννης ο Βαπτιστής» του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Καθρεφτίζοντας την εικόνα ώστε να δημιουργηθεί ένα διπλό είδωλο και μέσω μιας διαδικασίας ενίσχυσης, μπορούν να αποκαλύψουν κάτι που μοιάζει με το πρόσωπο ενός εξωγήινου.

Είναι κάτι πραγματικά ασυνήθιστο. Και γνωρίζουμε ότι ο ντα Βίντσι χρησιμοποιούσε αυτή την τεχνική του καθρέφτη. Άρα, δεν είναι κάτι τόσο εξωφρενικό που θα μπορούσε να είχε κάνει. Ο ντα Βίντσι είναι ένας από μια μακρά σειρά καλλιτεχνών, οι οποίοι μας έχουν πει – ξεκινώντας από τους αρχαίους Αιγύπτιους και συνεχίζοντας με τους πρώτους Χριστιανούς και τους Θιβετιανούς – ότι η τέχνη είναι ένα μέσο, ένα κανάλι, μέσω του οποίου οι απλοί άνθρωποι μπορούν να συνδεθούν με οντότητες ανώτερων διαστάσεων, ακόμη και με εξωγήινους.
Και πιστεύω ότι αυτό είναι το απόλυτο μήνυμα που ο Λεονάρντο τοποθέτησε στους κώδικες και τα σύμβολα μέσα στους πίνακές του. Μήπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είχε μια εξωγήινη συνάντηση που άνοιξε το μυαλό του σε γνώσεις που κάποτε θεωρούνταν απαγορευμένες;
*Το παραπάνω αποτελεί Transcript από την εκπομπή Ancient Aliens