Οι σκοτεινές θάλασσες του απείρου, που μας περιγράφει ο Λάβκραφτ στο κάλεσμα του Κθούλου, δεν διαφέρουν καθόλου από τα ομιχλώδη μονοπάτια που αποκαλυπτεται η Πρακτικη Μαγεια…
«Η ευσπλαχνική άποψη της πραγματικότητας είναι, νομίζω, η αδυναμία του ανθρώπου να συσχετίσει όλα της τα στοιχεία.Η ζωή μας ξετυλίγεται μέσα στα όρια ενός ήσυχου νησιού αμάθειας, τριγυρισμένου από τις σκοτεινές θάλασσες του απείρου, και δεν σας συνιστώ να ξεμακρύνετε πολύ από αυτό…»
Χάουαρτ Φίλιπς Λάβκραφτ
Όμως αν κάποιος θελήσει να τα διαβεί ποια θα ήταν τα πρώτα βήματα που θα έπρεπε να ακολουθήσει ;
Πριν απαντήσουμε στο παραπάνω ερώτημα καλό θα ήταν να επισημάνουμε ότι το άρθρο αυτό αφορά κάθε επίδοξο ερευνητή που αναζητά την απόκτηση της γνώσης και όχι την συμμετοχή σε συγκεκριμένα μυστικιστικά σχήματα που υπάρχουν στο χώρο.
«Τα άστρα κυβερνούν τους ανθρώπους όμως ο σοφός άνθρωπος κυβερνάει τα άστρα»
Fr. Barrett
Η Πρακτικη Μαγεια
Όλα ξεκινούν από τον ιδιαίτερο τρόπο που αντιλαμβάνεται ο μάγος τον κόσμο γύρω του,Για εκείνον το σύμπαν δεν είναι κάτι άγνωστο αλλά μια επέκταση του εαυτού του.Η λογική που χρησιμοποιεί για να κάνει έναν τέτοιο συσχετισμό δεν είναι αβάσιμη ούτε και χρειάζεται να ψάξετε σε ιδιαίτερα μαγικά και απόκρυφα βιβλία για να το διαπιστώσετε.
« καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν.»
«Γένεσις κεφάλαιο 2»
Ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο το δικαίωμα τις ελεύθερης επιλογής και τις θέλησης αυτό του έδωσε το δικαίωμα να κάνει υπέροχα πράγματα . Μέσα μας υπάρχει ένα ολόκληρο σύμπαν και ένας μικρός παράδεισος που τον κουβαλάμε από την αρχή τις δημιουργίας μας καθώς ο Θεός με την πνοή του,έδωσε σε εμάς ένα κομμάτι θεϊκής δημιουργίας μια εικόνα από τον εαυτό του.
Έτσι ο μάγος κάνοντας αυτούς τους συλλογισμούς κατανοεί ότι μέσα του υπάρχει η πνοή του Δημιουργού του και όπως ο Θεός είναι ένα Μοναδικό Ον που του εμπεριέχει το σύμπαν έτσι και ο άνθρωπος με τη σειρά του είναι μια μικρογραφία Αυτού.
Ο σκοπός του μάγου ,μέσα από την πρακτική και πνευματική του εξάσκηση ,είναι να κατανοήσει αυτή την ολότητα του Ενός . Ο σμαράγδινος πινάκας μας περιγράφει αυτό ακριβός
1. Αληθές, αληθέστατο, αδιάψευστο, βέβαιο.
2. Αυτό που υπάρχει κάτω είναι αυτό που υπάρχει πάνω, και αυτό που υπάρχει πάνω είναι όπως αυτό που υπάρχει κάτω, για να συντελεστούν τα θαύματα του Ενός.
3. Και καθώς τα πάντα προέρχονται από το Ένα,από τη σκέψη του Ενός, τα πάντα γεννώνται πάλι από αυτό το Ένα μέσω της προσαρμογής…Αφού περάσουμε αυτό το πρώτο στάδιο της κατανόησης του σύμπαντος ,σε συνδυασμό με τον εαυτό μας ,ως ένα αδιαίρετο σύνολο που μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε αλληλεπίδραση τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα εξασκώντας την τελετουργική μαγεία .
Τα δυο ποιο βασικά όπλα μας για να καταφέρουμε αυτό σαν μάγοι είναι η ισχυρή θέληση και η οραματική φαντασία με αυτό τον τρόπο μέσα από συγκεκριμένες τελετουργίες και κανόνες μπορούμε να παρέμβουμε και να κυβερνήσουμε τις δυνάμεις που ορίζουν το σύμπαν ,για δικό μας όφελος.
Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό ,η τελετουργίες που αφορούν την επίκληση πνευμάτων η άλλων σκοτεινών δυνάμεων είναι πολύ επικίνδυνες ,και δεν γίνονται, η έστω δεν πρέπει να έχουν ως σκοπό να προσβάλουν τις θρησκείες η τη Θεια Δημιουργία. Αντίθετα καθώς αφυπνίζουμε τον πνευματικό εαυτό μας καθυποτάσσουμε αυτές τις αρνητικές προβολές ζητώντας τη βοήθεια και τη δύναμη του Δημιουργού.
Αυτός είναι ένας τρόπος ώστε να έρθουμε ποιο κοντά στη θεϊκή φύση μας ,και ως συνεργάτες του Αρχέτυπου και Μοναδικού Όντος να πετύχουμε την ανύψωση μας.
«…Μα κάποια μέρα όταν τελικά θα συγκεντρωθούν τα μέρη τις σοφίας που σήμερα βρίσκονται σκόρπια εδώ και εκεί θα ξεπροβάλει στα μάτια μας μια τόσο τρομακτική θέα τις πραγματικότητας , και του φοβερού ρόλου που έχουμε μέσα της , που αν μια τέτοια αποκάλυψη δεν μας κάνει να τρελαθούμε θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε αυτό το τρομερό όραμα καταφεύγοντας στα σκοτάδια ενός νέου Μεσαίωνα.»