Τα Παραξενα Εργα Τεχνης του Crespi: Η ιστορία του Πατέρα Crespi είναι μία από τις πιο αινιγματικές ιστορίες που έχουν ειπωθεί: Ένας άγνωστος Πολιτισμός, αξιοθαύμαστα Έργα τέχνης, τεράστιες ποσότητες χρυσού, απεικονίσεις παράξενων όντων που συνδέουν την Αμερική με την Σουμερία και σύμβολα που ανήκουν σε κάποια άγνωστη γλώσσα. Όσα διαδραματίστηκαν φαίνεται πως συνθέτουν μία ιστορία που αποκρύπτεται από την κοινή γνώμη.
Τα Παραξενα Εργα Τεχνης του Crespi
Ο Πατέρας Carlos Crespi Croci γεννήθηκε στο Μιλάνο το 1891 και πέθανε το 1982. Ήταν Μοναχός που αφοσίωσε την ζωή του στην πίστη του αλλά και στην αγαθοεργία, ζώντας στην μικρή πόλη Cuenca του Εκουαδόρ για πάνω από 50 χρόνια και είναι γνωστός για την ανθρωπιστική του δράση όσο βρισκόταν εν ζωή. Διέθετε πολλλά ταλέντα – ήταν εκπαιδευτής, βοτανολόγος, ανθρωπολόγος, μουσικός και πάνω από όλα Ανθρωπιστής. Είχε πολύ στενές επαφές με τους ιθαγενείς ανθρώπους του Εκουαδόρ και ήταν ένας αξιοσέβαστος άνθρωπος ανάμεσα στις φυλές που τον θεωρούσαν έναν πραγματικό φίλο.
Ήταν εκείνοι οι ιθαγενείς που δώρισαν στον Πατέρα Crespi τα αρχαία Έργα τέχνης για να τον ευχαριστήσουν για όλα όσα έκανε για να τους βοηθήσει. Του είπαν πως τα αντικείμενα αυτά είχαν ανακαλυφθεί στα υπεδαφικά τούνελ που βρίσκονται στις ζούγκλες του Εκουαδόρ που εξαπλώνονται πάνω από 200 χιλιόμετρα από το χωριό του Cuenca. Τα εξαιρετικά αυτά αλλά και Παραξενα Εργα Τεχνης είχαν αρκετές ομοιότητες με εκείνα των πολιτισμών της Ανατολής και ήταν αρκετά για να γεμίσουν ένα μεγάλο μουσείο. Όμως η περιοχή δεν αποκαλύφθηκε ποτέ και παραμένει άγνωστη ακόμη και σήμερα. Και είναι αρκετοί εκείνοι που σκοτώθηκαν από τους ιθαγενείς στην αναζήτησή τους για τα υπεδαφικά τούνελ με τους κρυμμένους θησαυρούς.
Το Βατικανό εμπιστεύτηκε στον Πατέρα Crespi την δημιουργία ενός μουσείου στο Σχολείο των Μοναχών της Cuenca και ως το 1960 ήταν το μεγαλύτερο μουσείο του Εκουαδόρ. Όμως ο Crespi ανέφερε πως υπήρχε μία (προφανής) σύνδεση μεταξύ των αρχαίων αντικειμένων και τους Αρχαίους πολιτισμούς της Βαβυλώνας και της Σουμερίας. Αυτό που προφανώς δεν σκέφτηκε ήταν πως μά τέτοια διαπίστωση θα τον έφερνε αντιμέτωπο με την συμβατική γνώμη. Λίγο καιρό αργότερα το Μουσείο κάηκε ολοσχερώς και τα περισσότερα από τα αντικείμενα καταστράφηκαν – με την εξαίρεση μερικών που κατάφερε ο ίδιος να περισώσει. Όταν όμως ο Πατέρας Crespi απεβίωσε όλα τα εναπομείναντα Παραξενα Εργα Τεχνης παρέμειναν κρυμμένα από το κοινό για πάντα, με τις φήμες να αναφέρουν πως μεταφέρθηκαν στο Βατικανό.
Λέγεται πως ο πατέρας Crespi είχε αναφέρει πως τα περισσότερα από τα σύμβολα και τις Προιστορικές αναπαραστάσεις των αντικειμένων ήταν μεγαλύτερης ηλικίας από το Κατακλυσμιαίο γεγονός. Ο Εξερευνητής Richard Wingate ανέφερε πως τα αντικείμενα αυτά αναγνωρίστηκαν ως Ασσυριακά, Αιγυπτιακά, Κινέζικα και Αφρικάνικα. Ο Neil Armstrong που ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στην Σελήνη, ήταν μεός της Βρετανικής Στρατιωτικής- Επιστημονικής αποστολής του 1976 που αναζήτησε τα σπήλαια του Εκουαδόρ, αλλά κατέληξε στις λάθος σπηλιές ακολουθώντας τις οδηγίες του Von Daniken. Μία άλλη πιό αμφιλεγόμενη θεωρία είναι πως ο θησαυρός που βρίσκεται κρυμμένος στα σπήλαια προέρχεται από την Ατλαντίδα!
Το βέβαιο είναι πως η αξιοπιστία του Πατέρα Crespi και της συλλογής του δεν τίθονται υπό αμφισβήτηση. Όμως η ηλικία και οι καταβολές των αντικειμένων παραμένουν άγνωστα στοιχεία και το γεγονός πως όλα τους εξαφανίστηκαν μετατρέπει την έρευνα σε μία δύσκολη αποστολή.
Το Μυστήριο Μεγαλώνει
Η Έρευνα που ξεκίνησε από το Ancient Origins για να ανακαλύψει την αξιοπιστία της ιστορίας έδειξε πως ενώ αρχικά οι αναζητήσεις έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες, οι τελικές έρευνες οδήγησαν σε απειλές αλλά και μία προειδοποίηση να σταματήσει η περαιτέρω έρευνα για τα απωλεσθέντα αντικείμενα.
Η Έρευνα έδειξε συνοπτικά ότι:
- Η Συλλογή του Πατέρα Crespi δεν αγνοείται αλλά εξαγοράστηκε από την Κεντρική Τράπεζα του Εκουαδόρ και βρίσκεται αποθηκευμένη στους χώρους του Μουσείου.
- Η Πλειοψηφία των Έργων τέχνης είναι αυθεντικά και μεγάλης αξίας αντικείμενα που συλλέχθηκαν από την ευρύτερη περιοχή του Εκουαδόρ.
- Η αποκαλούμενη «Μεταλλική Βιβλιοθήκη» που αναφέρεται από τον Eric Von Däniken στο βιβλίο του “The Gold of the Gods” είναι απλά σύγχρονες χαράκεις σε φτηνό μέταλλο.
- Μία μικρή υποκατηγορία των αντικειμένων αυτών που φωτογραφήθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν την δεκαετία του 1970 περιέχει χρυσές επιγραφές, ιερογλυφικά και Σουμεριακές Φιγούρες. Η Υποκατηγορία αυτή είναι εξαφανισμένη και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει στο τι απέγιναν, που βρίσκονται αλλά και ποιά είναι η σημασία τους.
Τα χαμένα κομμάτια του παζλ είναι φυσικά τα χρυσά αντικείμενα που απεικονίζουν Ιερογλυφικά και Σουμεριακές Φιγούρες, εκείνα που ο Crespi παρουσιάζει και υποστηρίζει στα βίντεο με τον Stanley Hall και εκείνα που ο Καθηγητής Barry Fell του Harvard αναγνώρισε ως αυθεντικά. Μερικά από τα αντικείμενα εμφανίζονται στο βίντεο παρακάτω.