Οι τελευταίοι δύο μήνες βρίθουν γεγονότων που σοκάρουν την κοινή γνώμη και αποτελούν επίκεντρο συζητήσεων διαμορφώνοντας μία ιδιαίτερη μορφοδιάταξη. Βλέπετε στις περιοχές κοντά σε αυτά τα περιστατικά μπορεί κανείς να διακρίνει ορισμένα κοινά χαρακτηριστικα: Αρχικά σημαντικούς ποταμούς του παρελθόντος ή και του παρόντος, δευτερευόντως λατρευτικούς Ναούς στον Πάνα και τον Δία αλλά και το σημαντικότερο ίσως όλων: παιδιά ή έφηβους που κινδυνεύουν ή χάνουν τη ζωή τους.
Για να μην χαθώ σε δαιδαλώδη περιστατικά που αφορούν ολόκληρο το 2024, θα επικεντρωθώ στα πιο πρόσφατα, με αφετηρία ίσως το περιστατικό δηλητηρίασης εφήβων παιδιών στο Club 22. Ένα κτίσμα που στην πρόσοψή του εμφανίζεται ένας μαύρος ήλιος με ακτίνες, σύμβολο κρόνιας επιρροής ίσως. Ανατρέχοντας στην είδηση του συμβάντος διαβάζουμε:
“Σκηνές πανικού διαδραματίστηκαν λίγο πριν από τις 2 τα ξημερώματα έξω από γνωστό club της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, καθώς δεκάδες μαθητές Λυκείου που βρίσκονταν στο χώρο για μια σχολική εκδήλωση ένιωσαν έντονη αδιαθεσία από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, το οποίο πιθανότατα ήταν νοθευμένο.
Μαθητές ηλικίας 15-17 ετών μεταφέρθηκαν με σπασμούς στο νοσοκομείο, ενώ μια 15χρονη χρειάστηκε να εισαχθεί προσωρινά σε ΜΕΘ για προληπτικούς λόγους. «Υπήρχαν 4-5 πούλμαν, τα οποία φόρτωναν παιδιά, πάνω από 150 με 200 παιδιά έξω στα πεζούλια της Βουλιαγμένης να κάθονται και να περιμένουν είτε γονείς είτε να επιβιβαστούν στα πούλμαν. Και υπήρχαν και 1-2 ασθενοφόρα, τα οποία προφανώς είχαν έρθει στον χώρο για να παραλάβουν παιδιά, τα οποία δεν αισθανόντουσαν καλά.”
Σαφέστατα ήταν ένα συμβάν που σόκαρε την κοινή γνώμη και το οποίο δεν είχε καμία σκοτεινή προέκταση πέρα από την δηλητηρίαση λόγω νοθευμένου αλκοόλ. Η ευρύτερη περιοχή όμως έχει το δικό της ενεργειακό πεδίο, μία αλλόκοσμη αύρα που έχει αποτελέσει αντικείμενο ερευνών και μελέτης εδώ και αρκετά χρόνια. Λίγο πιο πέρα βρίσκεται η περίφημη οδός άγρας, για την οποία ακούγονται πολλές παράξενες ιστορίες.
θρύλοι για φαντάσματα, απόκοσμους ήχους και σκιές που κόβουν την ανάσα. Αυτά τα ανεξήγητα φαινόμενα εντοπίζονται στην περιοχή γύρω από το Καλλιμάρμαρο, μέρος με ιδιαίτερη αρχαιολογική και ιστορική αξία, αφού εκεί κατά την αρχαιότητα δέσποζαν σημαντικοί ναοί και συντελούνταν τα Μικρά Ελευσίνια Μυστήρια, δίπλα στις όχθες του Ιλισού. Η οδός φημίζεται για τις πολλές γάτες της και η φήμη αυτή ενδέχεται να έχει σχέση και με την ύπαρξη ερειπίων αρχαίων ναών κάτω από τα θεμέλια συγκεκριμένων σπιτιών. Σύμφωνα μάλιστα με τη μυθολογία και κυρίως την αιγυπτιακή, η γάτα αποτελούσε προστάτιδα δύναμη αρχαίων ναών. Αρκετά πιο πέρα βρίσκουμε το πρώτο νεκροταφείο και το στοιχειωμένο άλσος Λογγίνου, με τις δικές του τρομερές ιστορίες.
Σχετικά κοντά στο Club 22 όμως υπήρχε ο Ποταμός Ιλισός που λατρευόταν κατά την αρχαιότητα ως θεός. Διαβάζουμε στην εξαιρετική μελέτη για τον λόφο του Αρδηττού από την ομάδα Ίρανον :
“Εκεί υπάρχει και ο λόφος του Αρδηττού, ύψους 233 μέτρων. Κάτω από το λόφο αυτό, μετά την εκλογή τους, οι Αθηναίοι δικαστές έδιναν στο όνομα του Δία, του Απόλλωνα και της Δήμητρας τον λεγόμενο “Ηλιαστικό Όρκο”, με τον οποίο ορκίζονταν να κρίνουν σύμφωνα με τους νόμους και τη δικαιοσύνη.
Λίγο πιο κάτω, αμέσως δεξιά της Βασιλέως Κωνσταντίνου και δίπλα στο σημείο όπου σήμερα βρίσκεται το εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής, υπήρχε μία σπηλιά που, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, κατά την Πελασγική περίοδο είχε χρησιμοποιηθεί ως κατοικία. Η σπηλιά αυτή ονομαζόταν –και ονομάζεται– “σπήλαιο Πανός”, επειδή στη δεξιά κάθετη πλευρά της υπήρχε σκαλισμένη η μορφή του Πάνα.Το σπήλαιο Πανός διατηρείται ακόμα, η σκαλισμένη όμως μορφή του Πάνα, πρακτικά, δε διακρίνεται πλέον. Καταστράφηκε λόγω διάβρωσης του βράχου από την ατμοσφαιρική ρύπανση περασμένων δεκαετιών, αφού κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να λάβει στοιχειώδη έστω μέτρα προστασίας της.
Στο σημείο, τώρα, όπου σήμερα στέκει το εκκλησάκι της Αγίας Φωτεινής, βρισκόταν κτισμένος κατά την αρχαιότητα ναός αφιερωμένος στη θεά Εκάτη. Και είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι στο ίδιο κομμάτι γης που επί αιώνες λατρευόταν η Εκάτη, η κατεξοχήν αρχαία θεότητα του σκότους και της νύχτας, ανεγέρθηκε κατά τα τέλη του 19ου αιώνα η λευκή εκκλησία που τιμάται στο όνομα μίας αγίας «Φωτεινής» πλέον.”
Άρα στην περιοχή του συμβάντος του Club 22 έχουμε τον Ποταμό Ιλισό και εμφανίζονται ως έννοιες ο Απόλλων, ο Δίας, ο Πάνας, η Εκάτη αλλά και η αιγυπτιακή μυθολογία. Τρείς ημέρες νωρίτερα, ένας άλλος Απόλλων έγινε Viral κάνοντας την εμφάνισή του στην κορυφή μίας πυραμίδας. Η είδηση αναφέρει χαρακτηριστικά:
“Πριν από μερικές μέρες, ένας αλεξιπτωτιστής πλαγιάς είδε κάτι περίεργο πετώντας πάνω από τις επιβλητικές πυραμίδες της Αιγύπτου.
Ο Marshall Mosher μαζί με άλλους αλεξιπτωτιστές παρατήρησαν κάτι που δεν είχαν ξαναδεί: ένας από τους πολλούς αδέσποτους σκύλους της Αιγύπτου πάνω σε μια πυραμίδα, να θαυμάζει τη θέα της ερήμου τρέχοντας και γαβγίζοντας.”
Ας τονίσουμε στο σημείο αυτό πως την ίδια σχεδόν μέρα με το περιστατικό του Club 22 (27/10) υπήρξε ακόμα ένα περιστατικό δηλητηρίασης, αυτή την φορά στην Φλώρινα λόγω διαρροής του ξενοδοχείου. Εκεί 14 άτομα κινδύνευσαν να χάσουν την ζωή τους, ευτυχώς όμως χωρίς να υπάρξουν ανθρώπινες απώλειες. Και σε αυτή την περιοχή έχουμε ποταμό (Σακουλέβας) καθώς και τις Ημαθίδες ή Πιερίδες Νύμφες. Ο Θεός Πάνας ανατράφηκε από Νύμφες (τουλάχιστον τις Αρκαδικές – για την Αρκαδία θα μιλήσουμε εκτενέστερα παρακάτω ) και ήταν σύντροφός τους. Άρα και εδώ έχουμε την ύπαρξη Ποταμού καθώς και του Πανός έστω και σε δευτερεύον επίπεδο.Ας δούμε στο σημείο αυτό μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τον Θεό Πάνα μέσα από μία απλή αναζήτηση στην Wikipedia:
“Η εμφάνιση του Πανός στην Ελληνική Μυθολογία φαίνεται να ανάγεται στον 7ο αιώνα π.Χ.. Σύμφωνα με τις επικρατέστερες παραδόσεις γεννήθηκε στο όρος Λύκαιον της Αρκαδίας. Μόλις όμως τον αντίκρισε η μητέρα του τον εγκατέλειψε τρομαγμένη από τη μορφή που είχε, με δύο κέρατα κατσικιού στο κεφάλι, μυτερά αυτιά, γενειοφόρος και τραγοπόδαρος. Ο Ερμής που αντιλήφθηκε τη σκηνή έσπευσε και προστάτευσε τον έκθετο Πάνα τον οποίο και μετέφερε στον Όλυμπο όπου και τον παρουσίασε στον Δία και τους άλλους θεούς οι οποίοι και τον καλοδέχθηκαν. Στη συνέχεια επέστρεψε και ανατράφηκε από τις αρκαδικές Νύμφες, οπότε και έγινε φίλος του Διονύσου και εμφανίσθηκε πλέον ως προστάτης των γεωργών και κτηνοτρόφων και των προϊόντων τους, φίλος του κρασιού και του γλεντιού.Χαρακτηριστικός σχετικά με το πρόσωπό του είναι και ο θρύλος, ότι στη Μάχη του Μαραθώνα βοήθησε τους Έλληνες εναντίον των Περσών με δυνατές και τρομακτικές φωνές, επαναλαμβάνοντας ρυθμικά το όνομά του “παν – παν – παν”, με συνέπεια οι Πέρσες ακούγοντάς τον να καταληφθούν από πανικό (λέξη που προέρχεται από το όνομα Παν).”
Την τελευταία παράγραφο δεν την προσέθεσα τυχαία, αφού στις 11 Αυγούστου του 2024 η Ελλάδα έβλεπε στις οθόνες της την γιγάντια πυρκαγιά να καίει την ευρύτερη περιοχή του Μαραθώνα και της Νέας Μάκρης με αφετηρία τον Βαρνάβα. Στην περιοχή του Βαρνάβα μπορεί να μην υπάρχει ποταμός, όμως υπάρχει μία αγαπημένη για τους πεζοπόρους διαδρομή που διασχίζει το ρέμα Ντράζιζας. Αρκετά χιλιόμετρα παραπέρα υπάρχει το ιερό των Αιγυπτίων Θεών (Μπρεξίζα) που κατασκευάστηκε κατόπιν εντολής του Ηρώδου του Αττικού, ο οποίος ανακαίνισε και το αρχαίο Παναθηναϊκό Στάδιο που είχε κατασκευάσει ο Λυκούργος στον Λόφο Αρδηττού. Το Ιερό των Αιγυπτίων Θεών επισκεφθήκαμε με τον φίλο Ερευνητή Θ.Βέμπο μερικές ημέρες μετά την καταστροφική πυρκαγιά.Έτσι και εδώ παρατηρούμε μία σύνδεση μεταξύ των συμβάντων αλλά και των Ελληνικών – Αιγυπτιακών Θεοτήτων.
Λίγο παραπάνω όμως ανέφερα πως Πάνας γεννήθηκε στην Αρκαδία και το επόμενο περιστατικό που απασχόλησε την Ελληνική κοινή γνώμη διαδραματίστηκε σε μία “άλλη” Αρκαδίας.
Η έκρηξη στην Αρκαδίας
Τέσσερις ημέρες μετά τα περιστατικά δηλητηριάσεων είχαμε ένα ακόμα αξιοσημείωτο περιστατικό, στην οδό Αρκαδίας των Αμπελοκήπων. Η είδηση ανέφερε τα εξής συνοπτικά:
“Ένας άνδρας έχασε τη ζωή του και μία γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά από την έκρηξη που σημειώθηκε σε διαμέρισμα, στον τρίτο όροφο πολυκατοικίας επί της οδού Αρκαδίας, κοντά στη λεωφόρο Κηφισίας, στους Αμπελόκηπους.Η γυναίκα απεγκλωβίστηκε από δυνάμεις της Πυροσβεστικής και διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός». Κατά τη διάρκεια των ερευνών στο διαμέρισμα, εντοπίστηκε νεκρός ο άνδρας.”
Η υπόθεση αυτή ξεκίνησε μία ακόμα έρευνα για πιθανότητα τρομοκρατικής οργάνωσης που έχει το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον. Όμως…
Για ακόμα μία φορά έχουμε το μοτίβο της Αρκαδίας να εμφανίζεται μπροστά μας έστω και μέσα από μία οδό που φαινομενικά δεν έχει καμία σχέση με τα προαναφερθέντα ή όσα θα αναφέρω παρακάτω. Έλα όμως που ο ποταμός Ιλισός όπως θα δείτε και στην φωτογραφία από κάτω ξεκινούσε ανάμεσα από τις οδούς Αρκαδίας και Ήλιδος, που επίσης θα μας απασχολήσει στην συνέχεια, με ένα από τα πλέον σοκαριστικά θέματα στην ιστορία των ελληνικών εγκλημάτων;Μπορεί εδώ να μην έχουμε θύματα εφήβους ή παιδιά, όμως έχουμε ακόμα μία φορά τον Απόλλων, τον ποταμό και την Αρκαδία του Λύκαιου Όρους που γέννησε Πάνα αλλά και Λύκαιο Δία!
Η σκοτεινή υπόθεση της Αμαλιάδας
Φτάνουμε λοιπόν στην επίμαχη υπόθεση της Αμαλιάδας που έχει σοκάρει το πανελλήνιο. Όπως όλοι γνωρίζετε πέντε τουλάχιστον βρέφη έχουν χάσει την ζωή τους και στην υπόθεση ακούγοντα ψίθυροι για ενδεχόμενο συμμετοχής κάποιων σκοτεινών αιρέσεων που ίσως να χρησιμοποιούσαν τις φωτογραφίες των νεκρών παιδιών προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις τελετές τους. Υπήρξε συσχετισμός με την υπόθεση της Πάτρας και εγώ προσωπικά είχα τονίσει στην πρώτη εκπομπή που είχα κάνει σχετικά την παράξενη σύμπτωση των κοντινών τοποθεσιών αλλά και του σύντομου χρονικού διαστήματος κατά το οποίο 8 βρέφη και παιδιά χάθηκαν σε Αχαΐα και Ηλεία.
Έτσι λίγο μετά την δεύτερη εκπομπή που πραγματοποίησα για το κανάλι μου, μία κοπέλα που με ακολουθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μου έστειλε ένα άρθρο, υπενθυμίζοντάς μου πως στην Αρκαδία, που συνορεύει με Ηλεία και είναι επίσης κοντά στην Αχαΐα υπάρχει το Λύκαιον Όρος, στο οποίο γεννήθηκε ο Δίας και ο Πάνας και πως εκεί ίσως γίνονταν ανθρωποθυσίες προς τιμήν κάποιου προγενέστερου χθόνιου θεού.
Παρακάτω υπάρχουν μερικές απλές αναφορές:
Η εγκυκλοπαίδεια «Πάπυρος Λάρους Μπριτάννικα» αναφέρει:
«(..) Στον Τάφο του Φιλοποιμένος θυσιάζονται Μεσσήνιοι αιχμάλωτοι (183 π.Χ.) Κορυφαία θέση έχει η θυσία βρέφους επάνω στο βωμό του Λυκαίου Διός στην Αρκαδία, κατά την οποία ακολουθούσε διανομή και βρώση των ψημένων τεμαχίων του θυσιασθέντος βρέφους. Ο Λυκούργος δια νόμου κατάργησε τις ανθρωποθυσίες που γίνονταν στη Σπάρτη προς τιμήν της Αρτέμιδος. Στη Χίο και τη Λέσβο αναφέρονται συχνές ανθρωποθυσίες που γίνονταν κάθε χρόνο για να τιμήσουν τον Δία και τον Διόνυσο(…)»
Για τις Ανθρωποθυσίες αυτές παραθέτουμε και τις αρχαίες μαρτυρίες του Παυσανία ( 2ος μ.Χ. αιώνας) από το σύγγραμμά του «Ελλάδος Περιήγησις» (οι αριθμοί σημαίνουν: Βιβλίο. Κεφάλαιο. Στίχος): Παυσανίας, Αρκαδικά 38, 7:
«Στο βωμό αυτόν προσφέρουν μυστική θυσία στον Λύκαιο Δία. Δεν είχα όμως καμιά διάθεση να μιλήσω σχετικά με αυτή τη θυσία. Ας μείνει όπως είναι κι όπως ήταν από την αρχή.»
Στο βουνό αυτό επίσης λατρεύονταν ο Δίας (Λύκαιος), ο Πάνας, ο Απόλλωνας, ο Ερμής, η Δέσποινα, η Δήμητρα και άλλες θεότητες. Σύμφωνα με την παράδοση ο Δίας γεννήθηκε στην ανατολική πλευρά του βουνού, στην θέση Κρητέα και ανατράφηκε από τις Νύμφες Θεισόα, Νέδα και Αγνώ.
Γι’ αυτό το βουνό ονομαζόταν Όλυμπος και Ιερή Κορυφή. Στο τέμενος του Δία δεν επιτρεπόταν η είσοδος ούτε σε ζώο ούτε σε άνθρωπο. Οι θυσίες που γινόταν εκεί ήταν μυστικές . Στο τέμενος του Δία βρέθηκαν κατά της ανασκαφές πολλά αντικείμενα, όπως αγάλματα , χάλκινα ελάσματα, νομίσματα κ.α.
Επίσης, βρέθηκαν οι βάσεις των κιόνων, που είχαν πάνω τους δύο χρυσούς αετούς, που ήταν θεατοί από όλοι την περιοχή . Όταν έβγαινε ο ήλιος, φώτιζε τους χρυσούς αετούς της κορυφής και οι ακτίνες αντανακλώνταν στο άγαλμα του Απόλλωνα στις Βάσσες, που βρισκόταν σε χαμηλότερα ύψος από την κορυφή του βουνού, σε απόσταση πέντε χιλιομέτρων , αλλά σε ευθεία γραμμή προς τα δυτικά . Το άγαλμα του Απόλλωνα είχε τοποθετηθεί έτσι , ώστε να δέχεται ταυτόχρονα με τους αετούς τις πρώτες ηλιαχτίδες, πολύ πριν ακόμα ανατείλει ο ήλιος εκεί . Μάλιστα ο Παυσανίας αναφέρει, ότι οι ηλιαχτίδες δημιουργούσαν ένα φωτοστέφανο γύρω από το κεφάλι του αγάλματος του θεού Απόλλωνα, δείγμα ότι ο Λύκαιος Δίας της κορυφής του Λύκαιου έστελνε το φωτεινό μήνυμα του στον Επικούριο Απόλλωνα.
Η Αρκαδία λοιπόν είχε ως επίκεντρο την Γέννηση του Δία, την γέννηση του Πανός,, Όσο για ποταμούς στην Αρκαδία και την μυστικιστική σημασία τους; Όρεξη να έχετε… Αλφειός, Ελισσώνας ( που μάλιστα υπάρχει και στην Αμαλιάδα κοντά και στην Αρκαδία) και πολλοί ακόμη.
Στην κορυφή του Λυκαίου Όρους λοιπόν και πιο συγκεκριμένα στον Προφήτη Ηλία συγκεντρωνόταν ο αγροτοποιμενικός πληθυσμός της ευρύτερης περιοχής και εκδήλωνε την ευλάβειά του προς τη θεότητα με θυσίες ζώων προς τιμήν της. Τα διαδοχικά στρώματα – αποθέσεις που περιλαμβάνουν στάχτες από τις φωτιές για τις θυσίες, τα υπολείμματα από τα καμένα οστά ζώων και το χώμα σχημάτισαν με το πέρασμα του χρόνου τον Βωμό τέφρας που αντικρίζει κανείς ακόμα και σήμερα στην κορυφή. Αυτός ο υπαίθριος βωμός διατηρήθηκε σε αυτή την αρχέγονη μορφή ως το τέλος της αρχαιότητας.
Η γενέτειρα του Διά το Λύκαιο Όρος λοιπόν. Ο Δίας ήταν Γιός του Κρόνου που φοβούμενος πως τα παιδιά του θα του έπερναν την εξουσία τα έτρωγε κατευθείαν. Και στην ευρύτερη περιοχή τον τελευταίο καιρό έχουμε απώλειες βρεφών που ίσως χάνονται για να μην πάρουν τα φώτα από τους “γονείς” τους. Εδώ για ακόμα μία φορά επαναλαμβάνονται τα Ηλιακά και Σεληνιακά ή Κρόνια Σύμβολα. Δίας και Απόλλων, Κρόνος και Εκάτη. Αλλά και ο Πάνας που όπως διαβάζουμε :
“Ήταν Θεός, ηλιακού αρχικά αλλά λησμονημένου χαρακτήρα (βλ. «Saturnalia» του Μακρόβιου, όπου παρουσιάζεται προγενέστερος και ανώτερος του Διός, καθώς και την περίπτωση της Σικυώνος, όπου μοιραζόταν βωμό με τον Ήλιο), άρχει επί της γενετήσιας ισχύος και του όλου ιστού της εκδηλωμένης ζωής ως το πρότυπο της φυσικής ενέργειας και επίσης προστατεύει τις αρχαιότερες τέχνες της εξασφάλισης της τροφής, δηλαδή την κτηνοτροφία, την θήρα και την αλιεία.
Ο Θεός απεικονίζεται κερασφόρος (σύμβολο της δημιουργικής – αναπαραγωγικής ισχύος), με πόδια τράγου (σύμβολο της αρσενικής γονιμότητας), γένι και μυτερά αυτιά, ένα «ζώο» που «μετασχηματίζεται» σε άνθρωπο, μία ενσωμάτωση της οδού προς τα άνω, απλής όμως και ανεπιτήδευτης όσο είναι και αυτή η ίδια η Φύση (γι’ αυτό άλλωστε και περιγράφεται ούτε ως δύστροπος, ούτε ως περισπούδαστος, αλλά με διαρκή παιχνιδιάρικη και πρόσχαρη διάθεση και επιπρόσθετα ανεπιτήδευτα ερωτικός). Λατρευτικά σχετίζεται κατά κανόνα με τις Νύμφες και άλλες δασικές θεότητες (στις οποίες, κατά την ύστερη αρχαιότητα, περιλαμβάνονται και οι νανο-πληθύνσεις του, οι λεγόμενοι «Πανίσκοι» ), ωστόσο και με τον Θεό Διόνυσο, τον πολικό του Διονύσου Θεό Απόλλωνα (ο οποίος λέγεται ότι εκμαίευσε από τον Πάνα την μαντική).
Όσο για τους ποταμούς; Θα σας προτρέξω να διαβάσετε την αλληγορική τους σημασία ως ροές ενέργειας και το τι συμβολίζουν. Θα κλείσω αυτό το χειμαρρώδες άρθρο με μία προσωπική εμπειρία. Περπατώντας πριν από μερικές ημέρες στους δρόμους του Ζωγράφου έπεσα πάνω σε ένα παράξενο γκράφιτι που έδειχνε από την μία το κεφάλι ενός δράκου ή κροκόδειλου, και θυμήθηκα πως κάποια θεότητα ποταμού που τώρα μου διαφεύγει εμφανιζόταν ως κροκόδειλος. Απο την άλλη πλευρά η μήτρα που περιέχει ένα έμβρυο και μία ροή (σαν ποταμού) να συνδέει το αλλόκοτο πλάσμα με την μήτρα πάνω από την πόλη που κοιμάτα ανυποψίαστη.
Κάπως έτσι έχουμε την πάλη των Ηλιακών συμβόλων (Φως) με τα Κρόνια ή Σεληνιακά (Σκοτάδι) σε ένα αξεδιάλυτο κουβάρι νοημάτων που απαιτεί παρατήρηση προκειμένου κάποιος να διακρίνει τα μοτίβα. Ποιος ξέρει λοιπόν τι συμβαίνει πάνω από τα κεφάλια μας αλλά και ακριβώς δίπλα μας; Το σίγουρο είναι πως μαύρα ρεύματα κυλούν ανάμεσα στις πόλεις που ζούμε, αποκαλύπτοντας αυτά τα μοτίβα μέσα από τρομερά γεγονότα που σοκάρουν την ελληνική κοινωνία. Κανείς δεν ξέρει όμως ποια θα είναι η μεγαλύτερη εικόνα αυτού του σκοτεινού και αθέατου Παζλ, όταν ενωθούν όλα αυτά τα κομμάτια.